"About Life." "Cosas de la Vida."

“I like to think about life in a profound way…. searching for the soul that possibly has been lost. I do not consider myself at any moment to be a completely spiritual person, my soul is still owned by my body’s matter; what I do try very passionately is to find the spirituality in everything that I perceive and I see."

“Me gusta pensar en las cosa de la vida de una manera profunda…. buscando el alma que posiblemente se encuentra perdida. No pretendo en ningún momento, ser una persona completamente espiritual, mi alma esta todavía atrapada en la materia de mi cuerpo; lo que si pretendo apasionadamente es encontrar la espiritualidad en todo lo que yo percibo y yo veo.”

Belinda Shinshillas

Comments

Popular posts from this blog

El Breve Espacio en que no Esta

PIEDRAS Y BARCOS